Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive. Je zkušeným přednášejícím na různých veřejných i individuálních školeních z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. Je oficiální Google Partners Certified Trainer. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a internetovým marketingem obecně.
Připravíme si společně jednoduchou RFM analýzu nad skutečnými zákaznickými daty, od surového zdrojového datasetu až po výsledné segmenty a doporučení. Projdeme si celý postup krok za krokem. Nebudeme při tom používat žádné blackbox nástroje a služby, pro všechno nám bude stačit jen vlastní notebook a Excel.
Dozvíte se, co je to vlastně RFM analýza a k čemu je dobrá
Naučíte se celý postup, od získání a očištění dat, přes jejich zpracování a segmentaci zákazníků až po závěrečnou interpretaci a doporučení.
Vše si sami krok za krokem vyzkoušíte ve svém počítači ve svém Excelu na skutečných datech.
Můžete zpracovávat buď vlastní data ze svého e-shopu, nebo připravený dataset od lektora
Samuel Ondrišák
Více informací