RFM analýza prakticky

Jazyk přednášky: Čeština

Jan Tichý


Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive. Je zkušeným přednášejícím na různých veřejných i individuálních školeních z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. Je oficiální Google Partners Certified Trainer. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a internetovým marketingem obecně.


Co se naučíte?

Připravíme si společně jednoduchou RFM analýzu nad skutečnými zákaznickými daty, od surového zdrojového datasetu až po výsledné segmenty a doporučení. Projdeme si celý postup krok za krokem. Nebudeme při tom používat žádné blackbox nástroje a služby, pro všechno nám bude stačit jen vlastní notebook a Excel.

Proč jít na workshop?


Dozvíte se, co je to vlastně RFM analýza a k čemu je dobrá

Naučíte se celý postup, od získání a očištění dat, přes jejich zpracování a segmentaci zákazníků až po závěrečnou interpretaci a doporučení.

Vše si sami krok za krokem vyzkoušíte ve svém počítači ve svém Excelu na skutečných datech.

Můžete zpracovávat buď vlastní data ze svého e-shopu, nebo připravený dataset od lektora

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX