Jiří Lesňák, Key account manager Sklik
Jirka pomáhá největším klientům a agenturám v Skliku dosahovat lepších výsledků. V minulosti působil v agentuře Acomware, kde měl na starosti zejména e-shopy z mnoha oborů a podílel se třeba na vývoji nástroje ppcHIT.
Dozvíte se, jak přemýšlet nad strukturou XML feedu a jak si připravit XML na míru tomuto nástroji pro eshopy. Z workshopu si odnesete řadu tipů, jak nastavit produktové kampaně eshopu, abyste předešli zdlouhavé a pracné optimalizaci. Rovněž zjistíte, co je klíčem pro úspěšné automatizované kampaně a dostanete tipy, jak je spravovat. Projdete si nejčastější úskalí při nastavování a možnosti,jak se jich vyvarovat.
Zkušenost v nástroji ppcHIT, AdBoost nebo PPCbee je plus, ale ne podmínka. Pro workshop nejsou nutné žádné programátorské znalosti, výhodou jsou znalosti struktury XML feedů běžných zbožových srovnavačů cen. Workshop je vhodný pro správce PPC kampaní, kteří již dříve pracovali s inzercí na jednotlivé produkty a rádi by si pomocí nějakého nástroje ulehčili správu tohoto typu kampaní. Vlastní notebook je rozhodně výhodou – budete si tak moct ppcHIT sami vyzkoušet.
Dozvíte se, jaké nástroje pro tvorbu produktových kampaní jsou k dispozici (se zaměřením na ppcHIT
Zjistíte, jak a proč produktové inzeráty strukturovat do menších celků.
Zkusíte si nastavit kampaně a dozvíte se, čeho se vyvarovat při jejich správě
Naučíte se nastavit vzhled inzerátů a klíčová slova tak, tak abyste nástroj využili naplno a nepřicházeli o zákazníky
Na konci workshopu zvládnete nastavit export pro rozsáhlé produktové kampaně
Samuel Ondrišák
Více informací