Martin řídí pátým rokem službu Sklik Partner - síť až 5000 webů. Za tu dobu vytáhl obrat této služby z pár desítek milionů na několik set milionů. V Seznamu má na starosti také největší agentury, které se monetizací webů zabývají. Zná triky, jak co nejlépe monetizovat weby a rád se s vámi o ně podělí.
Na workshopu vás lektoři seznámí se současnými možnostmi monetizace reklamního prostoru a představí vám i možnosti optimalizace reklamních ploch. Dostanete reálnou ukázku, jak s monetizací webů pracují čeští vydavatelé a hlavně společnosti Seznam.cz. Seznámíte se s trendy v reklamních formátech i v možnostech individuální optimalizace textových šablon na desktopu, tak v dnešní době na čím dál více důležitějších mobilních stránkách. Po workshopu budete umět lépe využít možností monetizace, které nabízí reklamní systémy (PPC, RTB) či přímý prodej a budete se umět rozhodnout, které jsou pro vás nejvhodnější.
Workshop je vhodný pro střední/větší vydavatele obsahu či agentury a postačí základní znalosti ohledně monetizace reklamního prostoru. Zkušenosti s Sklik Partner nebo Google Adsense jsou rozhodně výhodou. Určitě si přineste notebook a zápisník, a pokud před workshopem zašlete lektorům weby, o které se staráte či je provozujete, lektoři připraví doporučení a některé změny pak můžete zapracovat společně s lektory na místě :)
Naučíte se, jak svůj web co nejlépe monetizovat
Zjistíte, jaké jsou aktuální trendy v typech reklamy
Najdete si sami prostory v monetizaci vašich webů
A pokud pošlete svůj web dopředu k posouzení, dostanete návrhy, jak zlepšit monetizaci a své poznatky budete společně sdílet.