Jak vytáhnout maximum z exportu ze zbožových srovnávačů

Jazyk přednášky: Čeština

Marián Zeleniak


Marián působí v agentuře ui42 od roku 2010. Zaměřuje se výhradně na akceleraci e-shopů, pomáhá jim nastavit jejich interní procesy a nastavit web tak, aby maximalizoval obrat. Je jednou nohou vždy na straně e-shopu a tvoří most mezi agenturou a klientem při plánování rozvoje a business strategie.


Co se naučíte?

Zjistíte, jak systematicky pracovat se srovnávači – jaký je postup od A do Z v jejich zavádění, optimalizaci a dlouhodobém monitoringu jejich výkonu. Na konkrétních e-shopech z různých segmentů uvidíte příklady a specifika, které můžou e-shopy využít pro lepší odlišení na úrovni produktu a celého e-shopu. Také se dozvíte, jak dosáhnout maximální viditelnosti značky, získat cenné linky pro SEO nebo budovat pozitivní povědomí skrze sběr kladných reakcí (např. Ověřeno zákazníky).

Další informace

Workshop je určený pro majitele a zaměstnance e-shopů a agentur, kteří se chtějí zlepšit ve výkonnostním marketingu na úrovni srovnavačů a exportu. Hodí se mít aspoň základní znalosti o SEO, PPC a zbožových srovnavačích.

Proč jít na workshop?


Skrze zbožové srovnavače dokážete získat cenné informace o poptávce na trhu

Získáte ucelený přehled o srovnavačích, které jsou na trhu k dispozici

Dozvíte se různé vychytávky, které známé srovnávače nabízí – a málokdo je používá

Poľské, Maďarské, Rumunské a další trhy mají různé bariéry pro e-shopy, které brání získání většího obratu. Na tomto workshopu se o nich dozvíte vše

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX