Marián působí v agentuře ui42 od roku 2010. Zaměřuje se výhradně na akceleraci e-shopů, pomáhá jim nastavit jejich interní procesy a nastavit web tak, aby maximalizoval obrat. Je jednou nohou vždy na straně e-shopu a tvoří most mezi agenturou a klientem při plánování rozvoje a business strategie.
Zjistíte, jak systematicky pracovat se srovnávači – jaký je postup od A do Z v jejich zavádění, optimalizaci a dlouhodobém monitoringu jejich výkonu. Na konkrétních e-shopech z různých segmentů uvidíte příklady a specifika, které můžou e-shopy využít pro lepší odlišení na úrovni produktu a celého e-shopu. Také se dozvíte, jak dosáhnout maximální viditelnosti značky, získat cenné linky pro SEO nebo budovat pozitivní povědomí skrze sběr kladných reakcí (např. Ověřeno zákazníky).
Workshop je určený pro majitele a zaměstnance e-shopů a agentur, kteří se chtějí zlepšit ve výkonnostním marketingu na úrovni srovnavačů a exportu. Hodí se mít aspoň základní znalosti o SEO, PPC a zbožových srovnavačích.
Skrze zbožové srovnavače dokážete získat cenné informace o poptávce na trhu
Získáte ucelený přehled o srovnavačích, které jsou na trhu k dispozici
Dozvíte se různé vychytávky, které známé srovnávače nabízí – a málokdo je používá
Poľské, Maďarské, Rumunské a další trhy mají různé bariéry pro e-shopy, které brání získání většího obratu. Na tomto workshopu se o nich dozvíte vše
Samuel Ondrišák
Více informací