Petra se na volné noze věnuje správě kampaní v Google AdWords a Skliku pro větší e-commerce klienty a školení PPC specialistů. Zaměřuje se na testování a optimalizaci kampaní zaměřených na výkon. PPC reklamě se věnuje již 11 let, působí také jako Google Partners Certified Trainer a pro začátečníky v PPC reklamě píše web Zaklik.cz.
Na konkrétních příkladech testů si ukážeme, jak nad testováním přemýšlet, proč v PPC nemůžeme nic jen předpokládat, ale vše je potřeba si ověřit si na datech. Také se dozvíte, jak správně testovat a tipy na testy, které budou pro výkon vašich kampaní užitečné.
Workshop je nejvhodnější pro PPCčkaře, kteří už nejsou žádnými nováčky a spravují střední nebo větší výkonnostní kampaně. V praktické části si budete moci některé věci přímo i vyzkoušet. Bude vám stačit notebook a účet Google AdWords s reálnými daty.
Dozvíte se, proč je třeba testovat, jak správně otestovat hypotézy, ověřit výkon vývoj kampaní a zjistit ideální nastavení v AdWords
Získáte praktické tipy na různorodé otázky, které v kampaních řešíte
Dozvíte se, jak ovlivní změna ceny výkon kampaní a jak ji správně vybalancovat, jaký vliv má omezení frekvence zobrazení na výkon reklamy a jak si stanovit vlastní benchmarky
Samuel Ondrišák
Více informací