Nastavení GTM + GA: co dělají uživatelé na Vašem webu

Jazyk přednášky: Čeština

Pavel Šabatka


Pavel je analytikem v House of Řezáč. S GA si hraje od roku 2009, analytickou scénu zkoušel obohatit o vlastní měřicí skript v rámci projektu http://www.ga-script.org/. S GTM experimentuje od jeho vzniku. Spoustu let spolupracuje s UX designery při úpravách a redesignech webů. Poslední dobou řeší, jak na web přes GTM nasadit libovolný měřicí kód do 2 minut. Miluje šifry a hádanky.


Co se naučíte?

Workshop je zaměřen především na GTM a implementaci GA v něm. Na konkrétním webu si zkusíte odladit GTM a GA tak, aby měřily chování lidí. Stanovíte, jaká data budete potřebovat, nastavíte měření pageviews, událostí, způsobů navigace, vlastních dat a zkusíte si metody ladění. Také získáte přehled možných workflows při práci v týmu. Projdete si best practices pro nastavení GTM a GA a nakone si ukážete konfiguraci Tag Manageru, kterou používá House of Řezáč.

Další informace

Workshop je pro všechny, kteří si už někdy nastavili základní měření GA v GTM, ale potřebují se posunout dál. Ideální jsou základy HTML a javascriptu.

Proč jít na workshop?


Umíte zprovoznit měření pageviews v GTM, ale nevíte, k čemu jsou "Fields to set"

Chcete pojmenovat typické uživatelské scénáře, ale nevíte, jaká data k tomu potřebujete

Potřebujete zprovoznit měření událostí, a to rychle

Nemáte jistotu, že vaše měřicí kódy fungují správně

Nevíte, jak s pomocí GTM rozbít klientův web

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX