Pavel je analytikem v House of Řezáč. S GA si hraje od roku 2009, analytickou scénu zkoušel obohatit o vlastní měřicí skript v rámci projektu http://www.ga-script.org/. S GTM experimentuje od jeho vzniku. Spoustu let spolupracuje s UX designery při úpravách a redesignech webů. Poslední dobou řeší, jak na web přes GTM nasadit libovolný měřicí kód do 2 minut. Miluje šifry a hádanky.
Workshop je zaměřen především na GTM a implementaci GA v něm. Na konkrétním webu si zkusíte odladit GTM a GA tak, aby měřily chování lidí. Stanovíte, jaká data budete potřebovat, nastavíte měření pageviews, událostí, způsobů navigace, vlastních dat a zkusíte si metody ladění. Také získáte přehled možných workflows při práci v týmu. Projdete si best practices pro nastavení GTM a GA a nakone si ukážete konfiguraci Tag Manageru, kterou používá House of Řezáč.
Workshop je pro všechny, kteří si už někdy nastavili základní měření GA v GTM, ale potřebují se posunout dál. Ideální jsou základy HTML a javascriptu.
Umíte zprovoznit měření pageviews v GTM, ale nevíte, k čemu jsou "Fields to set"
Chcete pojmenovat typické uživatelské scénáře, ale nevíte, jaká data k tomu potřebujete
Potřebujete zprovoznit měření událostí, a to rychle
Nemáte jistotu, že vaše měřicí kódy fungují správně
Nevíte, jak s pomocí GTM rozbít klientův web
Samuel Ondrišák
Více informací