Orchestrace kampaní v multikanálovém prostředí

Jazyk přednášky: Čeština

Jan Hornych


Honza je specialistou v oblasti Decision Science. Profesně se zabývá vývojem systémů na podporu a automatizaci marketingu, které zefektivňují rozhodování firem na základě informací získaných z dat spotřebitelů a uživatelů internetu. Honza má více než 10leté zkušenosti z práce na projektech pro zahraniční i tuzemské internetové firmy.


Co se naučíte?

Komunikace se zákazníkem přes více kanálů nebývá synchronizována a dochází tak k roztříštěné a neefektivní komunikaci se zákazníkem. Už i jednoduché scénáře vedou ke zvýšení výkonu kampaní i o 20%. Na workshopu si ukážeme praktické tipy, dostupné technologie a nejpoužívanější scénáře. Řídíte-li on-line marketing nebo marketingový tým, tento workshop je určen pro vás.

Další informace

Workshop je určený všem, kteří řídí on-line marketing nebo marketingový tým.

Proč jít na workshop?


Dozvíte se, jak optimálně nastavit měření

Vybereme nejvhodnější technologie pro orchestraci

Ukážeme si, jak propojit jednotlivé nástroje

Porozumíte datovým skladům

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX