André vede oddělení webové analytiky v analytické a konzultační společnosti Medio Interactive. Je zkušený lektor a přednášející a od roku 2016 také Google Partners Certified Trainer. Specializuje se hlavně na vývoj a implementaci analytických nástrojů na velkých složitých webech. Má hluboké znalosti Google Analytics a zejména Google Tag Manageru, který také školí v rámci školicí agentury Medio Akademie. Příležitostně píše blog o webové analytice a Google Tag Mangeru na svém webu www.andreheller.cz. Workshop společně s ním povede také Honza Tichý a tým analytiků z Media.
Existuje mnoho návodů, kam se do EE koukat, o tom, jak je to super, ale téměř nikde nejsou validní informace o implementaci a potenciálních problémech, které můžou nastat. Samotná dokumentace je poměrně strohá a na pár místech dokonce i chybná. Pojďte se podívat na největší úskalí a problémy implementace. Společně si ukážete nejtěžší místa a André vám pomůže vyhnout řadě slepých cest a uliček. Naučí vás si implementaci správně ověřit a samostatně nastavit Google Analytics včetně data importů, management API a dalších nezbytných věcí.
Na workshopu vás čeká i troška hrabání v kódu, takže základní znalost problematiky je potřeba. Workshop je primárně pro analytiky, kteří se starají o implementace nebo alespoň chtějí v základu znát problémy, kterým mohou čelit a jak se jim vyhnout. S sebou postačí notebook.
Ušetříte si spoustu slepých cest a bolestí při vlastní implementaci
Nahlédnete pod pokličku Google Analytics
Naučíte se efektivně a správně odladit implementaci
Nastavíte si data import včetně základů Management API