Ondřej dělá optimalizaci konverzí už od minulého století. Jeden měsíc v roce tráví psaním odborných článků a dva měsíce studiem, takže se ve své práci musí hodně snažit, aby to všechno stihl. Kombinuje data a analýzy s nejnovějšími poznatky z psychologie a lidského chování, tím pádem jeho doporučení vedou k efektivnějším webům i lépe fungujícím firmám. V současnosti se snaží dokopat k získání černého pásku v jiu-jitsu.
Naučíte se, jak udělat CRO analýzu rychle, efektivně a jak přijít s testovacími hypotézami, které mají velkou šanci na úspěch. Zjistěte, co funguje a nefunguje, aniž byste plýtvali časem a penězi na prototypy, design a programování.
Workshop cílí na ty, kteří by chtěli začít s A/B testováním a optimalizací konverzí. Ideální jsou online marketéři, data analyzátoři a začínající UXáci. Zájemce by se měl orientovat v Google Analytics, mít selský rozum a empatii vůči uživatelům. Samozřejmostí je notebook a připravený web, který budeme analyzovat.
Objevíte přesně to, co je potřeba na stránkách testovat
Zaměříte se na užitečné nástroje a procesy, které pozitivně ovlivní váš web
Naučíte se krok za krokem prověřený systém, jak zvýšit konverze na webu
Zvýšíte výnosy z webu, aniž byste museli zvyšovat marketingový rozpočet
Vytvoříte více vítězných A/B testů s lepším výsledkem