Vytáhněte ze Shoppingu maximum – jak vyladit feed a ušetřit tunu práce na kampaních

Jazyk přednášky: Čeština

Samuel Ondrišák


Samo pracuje v ui42 od roku 2013. Za roky správy kampaní Google AdWords si prošel spoluprací s malými klienty i největšími hráči na trhu. Momentálně se zaměřuje na nastavení strategie e-shopů od Google AdWords až po SEO. Dlouhodobě se věnuje tvorbě skriptů a automatizaci manuální práce na všech úrovních. Rád optimalizuje kampaně do detailu a vyžívá se v hledání nových příležitostí.


Co se naučíte?

Naučíte se, jak vytvořit pořádný feed pro co největší a nejrelevantnější zásah vašich Shopping kampaní. Dozvíte se, jaké parametry je třeba vyplnit, jaké informace do nich vkládat, jak strukturovat kampaně přesně podle vašeho webu a jak je cílit pomocí klíčových slov. Následně vám poskytneme skript, skrz který celý proces tvorby struktury zautomatizujete. A hlavně se naučíte, jak vytěžit co největší obrat z konkrétních slov, produktů a feedu a ušetřit budget na produktech a slovech, které nefungují.

Další informace

Na workshopu rádi přivítáme lidi z agentur nebo eshopů, znají základy shopping kampaní a používají je. Naučíme vás práci s Google Merchants Center a pravidla pro Zdroje (feedy).

Proč jít na workshop?


Naučíte se optimalizovat svůj feed lépe, než vaše konkurence

Naučíte se lépe strukturovat své kampaně. Struktura feedu je naprosto klíčová

Dostanete skript, pomocí kterého zvládnete ušetřit tuny času

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX