Samo pracuje v ui42 od roku 2013. Za roky správy kampaní Google AdWords si prošel spoluprací s malými klienty i největšími hráči na trhu. Momentálně se zaměřuje na nastavení strategie e-shopů od Google AdWords až po SEO. Dlouhodobě se věnuje tvorbě skriptů a automatizaci manuální práce na všech úrovních. Rád optimalizuje kampaně do detailu a vyžívá se v hledání nových příležitostí.
Naučíte se, jak vytvořit pořádný feed pro co největší a nejrelevantnější zásah vašich Shopping kampaní. Dozvíte se, jaké parametry je třeba vyplnit, jaké informace do nich vkládat, jak strukturovat kampaně přesně podle vašeho webu a jak je cílit pomocí klíčových slov. Následně vám poskytneme skript, skrz který celý proces tvorby struktury zautomatizujete. A hlavně se naučíte, jak vytěžit co největší obrat z konkrétních slov, produktů a feedu a ušetřit budget na produktech a slovech, které nefungují.
Na workshopu rádi přivítáme lidi z agentur nebo eshopů, znají základy shopping kampaní a používají je. Naučíme vás práci s Google Merchants Center a pravidla pro Zdroje (feedy).
Naučíte se optimalizovat svůj feed lépe, než vaše konkurence
Naučíte se lépe strukturovat své kampaně. Struktura feedu je naprosto klíčová
Dostanete skript, pomocí kterého zvládnete ušetřit tuny času