Obsah, který nikde jinde nenajdete

Zakládáme si na unikátním odborném obsahu a na nejlepších řečnících. Každou přednášku ladíme měsíce dopředu tak, aby si z ní i zkušení marketingoví experti odnesli praktické tipy pro svou každodenní práci nebo jim rozšířila obzory a otevřela hlavu pro nové strategické nápady.

Jak obsah a řečníky vybíráme?
Tak, abyste si z každé přednášky odnesli maximum.

Světové špičky

Během roku obrážíme konference po celém světě a vybíráme na nich ty nejlepší speakery. To je ale jen polovina úspěchu.

Jedinečný obsah

S drtivou většinou řečníků se potkáváme a v průběhu roku pracujeme na obsahu přednášek tak, aby byl unikátní a zároveň přínosný pro návštěvníky festivalu.

Dokonalá přednáška

Na konci procesu, který trvá 3 - 4 měsíce pak můžeme s klidnou duší tvrdit, že pro vás máme ty nejlepší řečníky s přednáškami, které budou opravdu stát za to.

Na Marketing Festivalu si na své přijdou stratégové i specialisti.

Marty Neumeier na Marketing Festivalu 2015

Loňská přednáška Martyho Neumeiera byla typickou ukázkou té ze strategického soudku. Letos bude podobných přednášek na programu více než v minulých ročnících.

Martin Roettgerding na Marketing Festivalu 2015

Oproti tomu přednáška Martina Roettgerdinga patřila mezi ty úzce specializované. Ani takové letos nevynecháme. Kromě nich se specialisté můžou těšit také na spoustu workshopů a užitečných případových studií.

Potvrzují to i statistiky

Návštěvnici festivalu dle pozice ve firmě

35 %

Specialist Consultant

24 %

Manager

12 %

CEO/Founder

29 %

Ostatní

Jak se líbil obsah minulých ročníků Marketing Festivalu?

Ade Lewis

Ředitel Teapot Creative

Atmosféra Marketing Festivalu byla úžasná. Dostala mě vysoká úroveň všech přednášek. Obsah, o který se speakeři s návštěvníky festivalu podělili, okamžitě změnil způsob, jakým pracuji.

Miloš Došen

Ředitel Brisbane Digital

Marketing Festival mě pozitivně překvapil kvalitou přednášek - nebyla tam žádná vata. Pokaždé jsem se naučil něco nového, co ze mě udělalo lepšího markeťáka.

Jānis Kursītis

CEO SIA J Konsult

Tento rok vyrazím na Marketing Festival už potřetí. Nejpřínosnější jsou pro mě workshopy, protože na nich vždycky dostanu odpovědi na otázky, které se mi při mé práci nashromáždily v průběhu roku.

A co jsme si pro vás připravili tentokrát?

16

přednášek
těch nejlepších odborníků

10

případových studií,
které před vámi ještě nikdo neměl šanci vidět

30

praktických workshopů,
které proběhnou před začátkem festivalu, ve čtvrtek 20. 10.

Podrobný program zveřejníme v polovině srpna,

ale už teď vás můžeme navnadit na několik workshopů.

Jak na pokročilé nastavení automatizace PPC kampaní

Richard Fergie

Aby každé A/B testování mělo svého vítěze

Ondřej Ilinčev

Ošéfujte Facebook reklamu jako Kung-fu Panda

David Lörincz

Odborným obsahem ale náš festival nekončí!

Párty a networkingem žijeme od středy do neděle až do brzkých ranních hodin.

Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX