Honza je specialistou v oblasti Decision Science. Profesně se zabývá vývojem systémů na podporu a automatizaci marketingu, které zefektivňují rozhodování firem na základě informací získaných z dat spotřebitelů a uživatelů internetu. Honza má více než 10leté zkušenosti z práce na projektech pro zahraniční i tuzemské internetové firmy.
Komunikace se zákazníkem přes více kanálů nebývá synchronizována a dochází tak k roztříštěné a neefektivní komunikaci se zákazníkem. Už i jednoduché scénáře vedou ke zvýšení výkonu kampaní i o 20%. Na workshopu si ukážeme praktické tipy, dostupné technologie a nejpoužívanější scénáře. Řídíte-li on-line marketing nebo marketingový tým, tento workshop je určen pro vás.
Workshop je určený všem, kteří řídí on-line marketing nebo marketingový tým.
Dozvíte se, jak optimálně nastavit měření
Vybereme nejvhodnější technologie pro orchestraci
Ukážeme si, jak propojit jednotlivé nástroje
Porozumíte datovým skladům