CRO analýza – Od nuly k pořádnému A/B testu

Jazyk přednášky: Čeština

Ondřej Ilinčev


Ondřej dělá optimalizaci konverzí už od minulého století. Jeden měsíc v roce tráví psaním odborných článků a dva měsíce studiem, takže se ve své práci musí hodně snažit, aby to všechno stihl. Kombinuje data a analýzy s nejnovějšími poznatky z psychologie a lidského chování, tím pádem jeho doporučení vedou k efektivnějším webům i lépe fungujícím firmám. V současnosti se snaží dokopat k získání černého pásku v jiu-jitsu.


Co se naučíte?

Naučíte se, jak udělat CRO analýzu rychle, efektivně a jak přijít s testovacími hypotézami, které mají velkou šanci na úspěch. Zjistěte, co funguje a nefunguje, aniž byste plýtvali časem a penězi na prototypy, design a programování.

Další informace

Workshop cílí na ty, kteří by chtěli začít s A/B testováním a optimalizací konverzí. Ideální jsou online marketéři, data analyzátoři a začínající UXáci. Zájemce by se měl orientovat v Google Analytics, mít selský rozum a empatii vůči uživatelům. Samozřejmostí je notebook a připravený web, který budeme analyzovat.

Proč jít na workshop?


Objevíte přesně to, co je potřeba na stránkách testovat

Zaměříte se na užitečné nástroje a procesy, které pozitivně ovlivní váš web

Naučíte se krok za krokem prověřený systém, jak zvýšit konverze na webu

Zvýšíte výnosy z webu, aniž byste museli zvyšovat marketingový rozpočet

Vytvoříte více vítězných A/B testů s lepším výsledkem

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX