David žije a dýchá výkonnostní reklamou na Facebooku. Kromě Afriky a Antarktidy již má zkušenosti ze všech kontinentů. Týdně spravuje kampaně s rozpočty přes 200 000 Kč. V roce 2016 založil vzdělávací agenturu Modrá krev a momentálně žije na Bali.
Jaké strategie a nástroje používá třeba Gary Vaynerchuk, Ryan Deiss nebo Pat Flynn k maximalizaci svých zisků? A jak je můžete využít vy? To se dozvíte právě na tomto workshopu. Naučíte se, jaké nástroje a postupy, založené na přesném cílení a customer-centered designu, byste měli používat. Jak své zákazníky provést nákupním procesem a také jak zvýšit dopady vašeho e-mail marketingu. Po tomto workshopu budete schopni zvýšit nejen svůj zisk, ale i spokojenost vašich zákazníků.
Pro všechny, kteří vzdělávají nebo prodávají online.
Zjistíte, jak maximalizovat konverzní poměry vašich vstupních a prodejních stránek pomocí nástrojů a technik, o kterých jste dosud ani nevěděli.
Naučíte se jak ukrást pozornost zákazníka pomocí videa na Facebooku
Přímo během workshopu si postavíte si vlastního Bota pro Facebook messenger