Během roku obrážíme konference po celém světě a vybíráme na nich ty nejlepší speakery. To je ale jen polovina úspěchu.
S drtivou většinou řečníků se potkáváme a v průběhu roku pracujeme na obsahu přednášek tak, aby byl unikátní a zároveň přínosný pro návštěvníky festivalu.
Na konci procesu, který trvá 3 - 4 měsíce pak můžeme s klidnou duší tvrdit, že pro vás máme ty nejlepší řečníky s přednáškami, které budou opravdu stát za to.
Marty Neumeier na Marketing Festivalu 2015
Loňská přednáška Martyho Neumeiera byla typickou ukázkou té ze strategického soudku. Letos bude podobných přednášek na programu více než v minulých ročnících.
Martin Roettgerding na Marketing Festivalu 2015
Oproti tomu přednáška Martina Roettgerdinga patřila mezi ty úzce specializované. Ani takové letos nevynecháme. Kromě nich se specialisté můžou těšit také na spoustu workshopů a užitečných případových studií.
Návštěvnici festivalu dle pozice ve firmě
Párty a networkingem žijeme od středy do neděle až do brzkých ranních hodin.