Ano, v průběhu celé konference se v rámci přestávek můžete pustit do spousty dobrot, které jsme pro vás přichystali. A pozor, letošní nabídka pamatuje i na vegetariány, vegany a fandy bezlepkové stravy – o zdravé pochoutky se postará Sí, jedna z nejvyhlášenějších ostravských restaurací. A abyste dlouho nečekali, v Gongu budou hned tři výdejní stanoviště – to největší nahoře u šaten a pak dvě menší na spodních patrech.
O kávu se letos postará Laura Coffee, špičková kavárna a pražírna z Ostravy. Aby byly fronty co nejkratší, přichystají vám v Gongu pět stánků, které vám zajistí trvalý přísun výborné kávy zdarma. A pro fajnšmekry si Laura přichystá i alternativní Barista stage, na které si můžete dát filtr nebo se něco dozvědět o připravovaných druzích kávy.
Intenzivně pracujeme na tom, aby byl celý Gong pokrytý co nejsilnějším připojením a modlíme se, aby všechno klapalo, jak má. Připojte se na: SSID: Marketing Festival Pass: hellyeah
Veškerý program v Gongu bude v angličtině, simultánní překlad do sluchátek ale bude zajištěn i letos. Sluchátka si zdarma vyzvednete na své jméno dole ve foyer a odevzdáte po skončení přednášek.
Kdekoliv chcete, zasedací pořádek nevedeme.
Ano, ale bohužel není v našich silách zajistit zásuvku každému ze 1.500 účastníků. Budeme se snažit prostor zasíťovat, co to jen půjde.
Ano, ale jen v rámci přednášek a panelovky, nikoliv případovek. Brzy upřesníme, jak na to.
Marketing Festival nemá pevný dress code, hlavně si vezměte pohodlné oblečení, ve kterém spokojeně přežijete dva dny v konferenčním sále. Business casual to jistí :)
Jako každý rok, i letos budeme točit parádní videozáznamy z přednášek, které dostanete v ceně vstupenky. Přístupy k nim vám pošleme měsíc od skončení festivalu.
Letos proběhnou celkem čtyři parties – dvě menší a dvě opravdu veliké. Více se o nich dočtete v Jindrově čerstvém blogpostu.
Ano, ale z kapacitních důvodů jen na tu sobotní. Pásky si budete moct vyzvednout na festivalových informacích v Gongu – dokud nám nedojdou.
Samozřejmě, ale narozdíl od přednášek v Gongu občerstvení na parties není v ceně vstupenky. Chystáme pro vás výborné sushi, curry, belgické hranolky, burgery, quesadillas... Bude toho spousta – a každý večer něco jiného. A bary pojedou na plný výkon.
Celkem v rámci letošního Festivalu pořádáme 6 meetupů a jejich přehled včetně možností registrace najdete v Jindrově blogpostu.
Poslední středa H1.cz – Lehké občerstvení bude k dispozici E-shopista – Lehké občerstvení bude k dispozici PPC Offline – Bez občerstvení Ovacopi – Lehké občerstvení bude zdarma PechaKucha Night Ostrava – Bary a lehké občerstvení
Workshopy proběhnou v rámci univerzitního kampusu Vysoké školy Báňské na 17. listopadu v Ostrava - Poruba. Přesné informace o tom, kde váš workshop proběhne byste měli mít v e-mailu, nicméně kompletní přehled workshopů naleznete i zde. Kdybyste nad čímkoliv ve čtvrtek váhali, stavte se na recepci, kde vám lidé z týmu odpoví na všechny vaše otázky. Přidáváme ještě mapu areálu.
Ano, snažíme se s VŠB dojednat co největší kapacitu pro všechny naše účastníky.
Ano, v učebnách bude k dispozici lehké občerstvení. Kávu si můžete dát třeba v prostorách hlavní auly VŠB (NA), kde bude stánek Laura Coffee nebo v kavárně Kovork na CPI (ale pozor, neberou karty). Pro jistotu přikládáme ještě jednou mapu.
Je nám líto, ale to už bohužel nejde.
Ne. Workshopy jsou především o spolupráci úzké skupiny lidí s lektorem, proto videozáznamy příliš nedávají smysl.
Jak na VŠB tak i u Gongu budete moct zaparkovat, ale nejsme schopni předvídat, jak rychle se parkovací místa zaplní. Pokud byste rádi bezpečně zaparkovali někde v centru, doporučujeme buď parkovací dům u ostravského výstaviště nebo Obchodní centrum Nová Karolina
Ve čtvrtek vystupujte na zastávce Hlavní třída, v pátek a sobotu pak máte více možností. Pokud si chcete projít skoro celý areál Dolní Oblasti Vítkovice, vystupte na zastávce Důl Hlubina a do Gongu dojdete za zhruba 8 pěších minut. Pokud pojedete o zastávku dál na Vítkovice Vysoké pece, cestu si o trochu zkrátíte.
Jsme moc rádi, že s námi i letos spolupracuje Liftago, které do Ostravy exkluzivně pro Marketing Festival pošle 70 taxíků. A kdyby náhodou nestačily jejich kapacity, zkuste City Taxi Ostrava na 800 290 000.
Vzhledem k tomu, že jsou někteří z vás ubytováni ve Frýdku-Místku nebo Šilheřovicích, bude se nutné na místo dopravit jinak než běžnou MHD. Sepsali jsme proto několik možností, jak se z těchto lokalit dostat do centra všeho dění, tedy, do Ostravy.
Možností máte několik:
Můžu použít Liftago?
Ano. mobilní aplikace posílila po dobu festivalu v této oblasti flotilu svých řidičů. Nicméně bychom vás rádi upozornili na to, že nabídka rozhodně nebude tak velká jako je běžně v Praze nebo v Brně. Protože kapacity nejsou nafukovací, chtěli bychom vás taky poprosit, abyste se případně pokusili odvoz sdílet s ostatními účastníky, kteří mají stejnou cestu.
Taxi služba
Další možností jsou místní taxislužby. Několik jsme pro vás našli:
Taxi Kaktus, tel.: 800 241 124, +420 608 803 132
Taxi Express, tel.: 800 333 666
Taxi Hipí, tel.: +420 775 212 168
Vlak
V centru města se nachází vlakové nádraží a cesta vám zabere zhruba třicet minut. Vystupte ideálně na zastávce Ostrava-Stodolní, kde nastoupíte na tramvajovou linku č. 1 nebo 2. a vystoupíte na zastávce Vítkovice, Vysoké pece.
Speciální kyvadlová doprava
Po dobu festivalu jsme pro vás zajistili kyvadlovou dopravu, která vás včas dopraví na přednášky a v noci vás z párty doveze prakticky až do postele. O vaši pohodlnou dopravu se postará několik dodávek. Podrobnosti o této službě najdete níže na této stránce.
Jak zjistím, kde mám čekat na dodávku?
V jízdním řádu si najdete, v jakém hotelu či penzionu jste ubytováni. Na základě toho zjistíte, v kolik hodin pro vás dodávka přijede.
Kde najdu čas odjezdu dodávky?
Stačí se podívat do našeho jízdního řádu.
Jak poznám, že se jedná o dodávku Marketing Festivalu?
Dodávky budou viditelně označeny cedulí s nápisem Marketing Festival.
Ano, je to možné do půlnoci v úterý 18. 10., pak předáváme data do tisku a už s databází nemůžeme hýbat.
Ano, ve svém uživatelském účtu na festivalovém webu. Opět platí limit do půlnoci v úterý 18. 10.
Pokud vstupenku prodáte nebo změníte účastníka, přesouvají se automaticky všechny zaregistrované workshopy společně se vstupenkou.
Registrace začne v 8.20 a v zásadě potřebujete jen vědět své jméno a příjmení. Ale pro jistotu mějte po ruce i nějaký osobní doklad, kdyby došlo k nějakým nedorozuměním.