Integrita dat – segmentace – akce!

Jazyk přednášky: Angličtina

Russell McAthy


Russel řídí CUBED – platformu, která se zabývá atribucí a mění způsob, jakým značky chápou hodnotu svých marketingových aktivit. Dříve působil jako konzultant pro globální značky. K Russelovi se připojí Jac Priestland, který řídí klientský a insight tým v YARD. Implementuje webovou analytiku, zlepšuje výkony webů a specializuje se na řešení neřešitelných problémů.


Co se naučíte?

Jac and Russ will explain how important it is to not just capture analytics data but also ensure its integrity is the highest possible. You'll also learn how to efficiently use this data to create segments and then how attribution helps you target future customers in the most efficient way.

Další informace

Tento workshop je primárně pro CMO's, Marketingové manažery a analytiky.

Proč jít na workshop?


Pokud vám záleží na integritě vašich dat

Pokud váš byznys nebo klienti chtějí skrze data lépe cílit na potenciální zákazníky

Pokud nerozumíte správné atribuci hodnot vašich zákazníků

Další workshopy z druhého bloku


Děkujeme našim partnerům

Za podpory:


Chcete se stát partnerem letošního Festivalu? Napište nám na info@marketingfestival.cz

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX