Speaking Up for Experiences

UX

For all the attention given to design and UX in recent years, here’s the truth: Most companies are not set up to truly deliver the kind of rich experiences we're used to getting from mediums like film or games. And speaking frankly, things like “feelings” “experiences” and “emotions” are intangible. Businesses are trained to prioritize, quantify, and measure tangible things, things that promise a clear payoff. Stephen will share his very own framework which you you can use to balance what's right for the business and what's right for the customer.

Stephen P. Anderson

Chief Experience Officer, BloomBoard


Bývalý učitel Stephen vám ukáže, jak v user experience designu aplikovat psychologii. Nástroj Mental Notes, který k tomuto účelu vymyslel a do kterého promítl roky svých zkušeností, využívají marketéři po celém světě.

Letos chystáme více strategicky zaměřených přednášek a tohle bude přesně jedna z nich. Nedozvíte se, jakou barvu musí mít tlačítka na vašem webu, zato lépe pochopíte motivaci svých zákazníků.

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX