How I learned about effective marketing from Bugs Bunny, Pixar and a cat from Japan

Design Customer Experience Online marketing

Michal's lecture won't just be about how his campaigns got 27 000 shares of one post in two days or 35 million video views. The main takeaway will be something else entirely – why all of us seem to be so excited about bullshit marketing techniques instead of focusing on real knowledge, consistency and thinking ahead.

Michal Pastier

Group Creative Director at ZARAGUZA Slovakia


Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse a o výsledcích kampaní “jeho” Zaraguzy se píše na TechCrunchi, Wired i v AdWeeku. Miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní.

Ačkoliv je Michal “místní”, podle nás jednoznačně hraje světovou ligu. Jeho pojetí digitálního marketingu je poněkud širší, než jej chápeme my a to máme vždycky rádi. Další ze série strategicky laděných přednášek, avšak i zde můžete čekat spoustu nových a dosud neprezentovaných dat.

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX