The bigger the business, the bigger the SEO challenge

SEO

SEO as a standalone effort is only 3 years old at O2 Telefonica. While there have been major and minor wins, there have also been challenges typical to a large corporate that will serve as a good learning experience as more businesses build their own internal SEO teams.

Colin Woon

Head of SEO, O2 (Telefónica UK)


Colin vede SEO tým britské Telefónicy O2, které za první rok zvýšil návštěvnost z organického vyhledávání o 130 %. Má více než osmileté zkušenosti se strategickým plánováním a exekucí dlouhodobých SEO strategií na spotřebitelských i B2B trzích

Na minulých festivalech jsme nabídli přednášky SEO expertů na volné noze či z rozličných světových agentur, letos vám ukážeme i pohled z druhé strany. Poslechněte si, jaké výzvy řeší in-house SEO tým britské Telefoniky.

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice

IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486

Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN: CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX